07/09-09 - Vanlig dag

Tjobba! längesen jag skrev någon sen sist, har haft så galet mycket att göra. eller snarare så har jag gjort annat än hängt vid datorn. Jag tänte dra en kortare sammanfattning utav min senaste dagar:)

I fredags vaknade jag en liten kort stund på mogonen och tyckte att min säng var ovanligt skön så jag beslutade mig för att ligga kvar där till typ 13:00, fett skönt ! jaja, jag vaknade och virrade omkring lite här hemma, jonna kom förbi en sväng och brorsans polare kom förbi en sväng och visade upp sin cross som han inhandat. efter det sökte jag upp min kära vän daniel och vi stack iväg till Kumlahallen för att bada en sväng. blev väll inget speciellt från hopptorenet, bara det gamla vanliga. Frammåt kvällen tog jag mig hem till john med ett par pilsner för att mysa lite med ett par goa :). Kvällen gick och det blev allt mer onyktert villket slutade i att jag rakade håret utav Mazda, Becca klippte Tengvall, joh fick en otroligt vacker kroppsmålning av mig och Becca och jag misslyckades med att ta hål i läppen xD het okej dag med andra ord :)

I lördags mins jag knappt vad jag gjorde, jo juste! Vi styrde upp en bil trailer och körde iväg min kära Audi 100 Avant till mitt nya garage! :), fett skönt :) När vi var färdiga med det drog jag iväg och körde lite cross med bror och pontus, var kul ända till min oljeplugg fick för sig att lämna oss xD kunde ha slutat i katastrof men som tur va såg brorsan det i tid så jag hann stänga av. efter det  drog jag och daniel iväg till garaget och började med Audin och tog nån pilsner:). blev kvar där till 3 har jag för mig.

söndag kom Daniel och väckte mig villket var utav mig inte så värst uppskattat xD jag lyckade vakna vid 13:00 och käkade osv. vid 16:00 tog jag med mig hasse och daniel ut för att övningsköra motorcykel i stan. Började fint med att lägga mig ner vid macken efter ett råbrätt ställ med mcn xD hehehe! Gick bra att köra i stan till skilnad från uppkörningen. på kvällen tog vi oss till garagoet på daniels kära trokänare Mr. Benelli. hehe.
kom tyvärr hem sent som fan men det var det väl värt för er som vill veta xD hehe.
i
dag måndag var det som vanligt skola och sen cykla i lokalen:)

och någon kortare sammanfattning blev det såklart inte eftersom det är väldigt tråkigt! xD

Från och med idag hadde jag tänkt att lägga ut en bild  vid varje inlägg för att göra det hela lite roligare :)


Lekte lite på studsmattan för ett tag sen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0