15/9-09 - Inriktningsbyte

Tjenare!
Idag har varit en bra dag.
Jag har idag ändrat lite på min framtid och valt en ny inriktning på skolan. som det flesta vet så gick jag lackering men efter att par veckor tröttnade jag på det enformiga arbtet, så jag tog mig en funderare och kom fram till att Karosseri/bilplåtslagar stämmer bättre in på mina framtida planer. bitarna börjar så sakta falla på plats och jag sätter upp mål för vem jag vill bli och vad jag vill hålla på med. Det är roligt för det verkar som jag har stor chans för att faktist bli en riktigt duktig plåtslagare, det ser ljust ut.
jag har även fått nya planer och funderingar angående min Audi GT coupé. planerna lyder:
Audi s2 motor.
eventuellt quattrobygge (4wd) kanske tilloch med bygga den till en otrolig utquattro (dvs 33cm kortare)
quattro skärmar, huv och kjoar i glasfiber.
medmera.
bilden nedan föreställer en audi gt coupe quattro.
så kommer min senare att se ut, fast mycket fetare och mkt mer modiferad;)
Tack och hej.
godnatt

a real car

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0