1/9-09 - Extremt nötande på hojjen

Tjana.
en okej dag, inte bra men okej.
i skolan hadde vi karraktär hela dagen, helt okej kul.
behöver inte nämna så mkt om just skolan efter som det lär bli sjukt enformig läsning. när jag kom hem från skolan satte jag mig vid datorn inte allt fö pepp. sen blev det käka gyros från sokrates, Fett nice. efter det kom lite folk hem till oss efter som min lilla mamma fyller faktist år idag, så grattis på henne :) när vi suttit och snacka allesammans gittade jag ner till lokalen, snackade lite skit med Pj sen joinade jag Elias, Danne, Jens, Matte, john, johan och markus med hojen, mjukstartade lite, inget gick bra. Jag blev mer och mer arg villket resukterade i 360 försök i QPn och banken, nött som fan, nötte även FootPlant och s.k FootPlant Tailwhip ;). resulterade i en del onda kracher och brutala nerdslag. helt mörbultad med det är bara att mosa när man är förbannad. efter lokalbesöket drog vi till malmen banken, nötte lite halvhjärtade saker. efter det blev det en stund vid Statoil för mazda var sugen på ett abubacka spot. blem MKT kött men det satt tillslut, kull at se.
Blev väl ca 3 timmars konstant cyklande, minst. så jag är HELT jävla slut nu. ont överallt.
Pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0