08/09-09 - DödsMek!

Tjafan,
tänke som vanligt berätta lite om min dagxD
dagen började med att jag försov mig lite smått till ca 13:00 :D
så det blev ingen skola för min del. synd med tanke på dagen schema men ack så skönt! :)
planerna för eftermiddagen var att hänga i garaget med Mazda, sagt och gjort. vid 17:00 plockade vi upp han och åkte iväg till garaget i hallsberg. För att ni ska få något att läsa tänkte jag berätta vad vi pysslar med där nere.
Jag tog ju över 4 utav pappas bilar, efter som dom nu stått still ett dag ( i vissa fall ett tag =20 år, haha).
så dom är i behov utav renovering. så nu när jag fått en garage platts har jag börjat med den bil som kräver minst atbete och tid nämigen min Audi 100 avant 2,3E -93. den ska plockas ner, fräschas upp, modifieras smått och sedan målas. ska bli kul att se vad vi lyckas med:)
idag blev det i alla fall mkt gjort och det är snart dags att påbörja underarbetet innan lack.
kul kväll tack för hjälpen Mazda, som för övrigt inte heter Mazda utan Andreas. hehe.
tack för idag.
smek!


Hittade en gammal bild från hajken i tiveden :) enjoy;)
En ensam björk på en ensam strand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0