27/09-09 - En söndag.

hojssan.
Idag är det fan söndag = skolan imorgon. men jag gråter inte för det eftersom det är karaktär hela dagen (dvs praktiskt i verkstaden) så det ska bli lite roligt :) och efteråt så får jag ju träffa min nysnaggade lilla sötnos ;D hehe.
men idag, vaknade jag väl runt 14:00 av att mamma härjade om att jag skulle köra ner motorcykeln till vinterförvaringen. sagt och gjort, var inte alls på humör imorse och varför vet jag fan inte :O efter att jag stalde in hojen åkte jag hem och slängde mig i soffan. blev liggandes där till 4 typ. vid 4 åkta jag iväg mot daniel eftersom han var cykelsugen. så jag drog iväg till danne och plockade upp frugan på vägen. klockan 5 stack vi ner till lokalen och mötte upp john, mazda och jens. blev att försöka nöta massa små tekniska saker, men det strulade som vanligt. det gick en stund sen blev jag bara mer och mer förbannad villket resulterade i ett gäng haldana 270 försök över hippen, ett par kött vändnigar i höga qpn och en knäckt kedja. blev lite förvånad över att kedjan gick av mitt i en länk, haha menmen. försökte även gör lite backflips utan cykel i stora Qpn :P haha insane :P jag luktar usch! :(
Pussashejs :O


Jag älskar min Jonna Lignell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0