031209 - JA venne?

Ah tjena!
här va längesen man skrev något så jag kände att man kanske skulle liva upp denna lilla blogg en aning :)
vet inte vad jag ska skriva men det ser iaf ut som att det blir sälen vecka 4 och romme vecka 3. lysande!
senaste tiden har jag typ bara cyklat, skolan, festar och fått smak för flugfisket!
fiskade hela helgen, fredag blev det Säbylunde med adolf och i lördags blev det att åka till tvåhörningen i villingsberg, sjukt kul!
Jaja. jag borde sova, klockan är 04:25.
men jag kan verkligen inte sova, tack vare att jag stendog på soffan vi 20:00 och vaknade 02:00 igen.

Tjohopp.


Ett oavslutat kapitel i livets bok.

Lite Pictures!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0