20/08-09 - Vardag

Tjena.
En helt okej dag, vaknade upp hemma hos min kära vän Fanny (notera VÄN). ca 07:20 gick vi till tåget som skulle ta oss till skolan, eller ja vi fick springa sista biten men det var det värt :D. Slapp dag i skolan idag med, lite genomgån för det kommande läsåret på förmiddagen. Eftermiddagen spenderade vi i stadparken där vi spelade brännboll. Inte det roliaste man kan gör men endå. sen stack jag och fanny hem till hene en sväng och chillade. Vid 4 kom mamma och hämtade hem mig. käkade lite sen kom danne och john hem till mig. När vi hadde käkat och så drog vi iväg för att filma lite hopp i navet. Blev inte mkt till bada 3 hopp blev det bara för det var tydligen askallt i vattnet, så jag hoppade aldrig i xP.
när vi kom hem igen plockade jag på bakhjulet på min cykel sen drog vi ner till lokalen. Det blev en smätsam och misslyckad dag i hallen för min del idag, lyckdes flå hål på påda smalbenen. men det är smällar man får ta. För danne och john gick det bättre. Kom hem runnt 20:00 och tänkte ta en dush, men så bledet inte! Tydligen så hadde vi nån mystisk vattenläcka i duschen som morsans gubbe hadde fått laga med silikon som måste torka tills imorgonbitti.
Nyss beställde jag även ett nytt bakhjul till cykeln, det sved i plånboken men det är det förhoppningsvis värt :)
Fredag imorgon! känns underbart:) För övrig så är jag taggad till tusen till DiLeva på lördag! hahaha! fett flumm.
Det var allt för idag. ha det BRA! :)
Peace.
Ps, jag vet att jag är kass på att skriva ^^


Såhär såg mina ben ut efter en kväll i lokalen:P
såhär såg mina ben ut efter en kväll i lokalen :O hehe. smällar man får ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0