31/8-09 - Sammanfattning utav helg + måndag

Tjenare, har varit lita afk ett tag jag vet. förlåt för det.
tänkte berätta vad jag gjort i helgen.

Fredag: ledig hela dgen fär att söka praktik, men jag låg och sov istället :D hadde planerat en lungn kväll framför datorn men så bled det ju inte. John ringde och frågade om jag skulle med in till kumla. Till en början var jag rätt skeptisk men gav mig rätt snart. john kom och vi åkte iväg och hämtade jens, sen gick vi mot nicke som hadde fest. Väl där visade sig att vi inte var välkomna in och vi mötte en arg kille. det blev lite tjaffs och så men det löst sig och var faktist ganska roande :) sen gick jag iväg till sibylla och snackade runt och hadde ganska trevligt :)

Lördag: en dag jag vill glömma typ. något som var bra va iaf att vi körde iväg massa grejer till nya garaget, köpte lite ny verktig och sådär. Efter det hoppade jag på crossen och körde lite stubb med brorsan och adde, blev inte så mkt köra för jag var fett slö:P Vi kom hem och tvättade hojarna och sådär, sen kollade jag tv till 10 typ då jag begav mig iväg till sibylla. Tanken var att det bara skulle bli en snabb sväng, men så blev det inte. fortsättningen på kvällen har jag lämnat bakom mig.

Söndag: Vaknade vid 13:00 en sväng sen låg jag och halv sov till ca 16:30 då john kom och tog med mig för att cykla. Blev att tillbringa ett par timmar nere i hallen. var inte allt för kul och gick inte alls bra. Men så är det ibland. har inte så mkt mer att säga om dagen.

Idag Måndag: har jag inte heller gjort för mkt, typ skolan var ganska okej med karaktär hela dagen. Efter det åkte jag hem och satte mig här vid min dator. Efter en stund vid datorn gick jag ut i garaget och hälsade på Slidern :) blev inte så mkt gjort alls men jag försökte iallafall. lite senare dök jonna upp, mkt trevligt att prata lite med henne. nu käönner jag att ögonen börjar falla ihop så ska nog söka mig mot sängen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0