21/8-09 - Löpning

Godafton min kära vänner.
denna dag har varit märklig. började dagen som vanligt runt kvart över 8 men karaktär - karossteknik.
var ganska intressant faktist, jaja skolan behöver vi inte fördjupa oss något i här. Slutade runt kvart i 10,
tog linje 14 till resecentrum och så klart gick tåget precis när vi kom fan. Så vi fick vackert sitta och vänta i 30 min på närsta tåg, fett tradigt. När jag väl var hemma chillade jag en stund i soffan sen bar det iväg till Marieberg med mamma. Väl där gick vi till telenor för att hämta ut min telefon som varit på reparation, som senare visade sig likadan som innan reparation, fett lack blev jag. Efter telenorbesöket åkte vi in till Rite och inhandlade en bakbroms till cykeln, som för övrigt var svindyr :O Btw på vägen in till stan såg vi 2 poliskontroller varav den ena hadde ca 10 poliser med sig, fett skummt.
efter att vi lämnat stan vart vi hungriga och stack in på max och äkade, alltid lika fint !:)
När vi kom hem monterade jag bromsen osv. kvällen vart inge vidare av lite olika anledningar som jag inte har någon lust att skriva något ingående om. Kan säga som så att det slutade med att jag var ute och löpte från 21:35 till ca 23:50 så just nu är jag lite småtrött :P nehepp sängen väntar,
TAGGA DiLeva IMORRN! ;)

Det blir inte alltid som förväntat.

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0