23/8-09 - Fan

hejsan.
Söndag idag, = skolan imorgon :(
tänkte skriva lite om helgen nu.
igår (lördag) vaknade jag väl runnt 12 som vanlig mer en djävulsk träningvärk tackvare löpningen i frdags. kändes att man levde. vi klockan 2 kom john och vi stack till danne för att göra oss klara för DiLeva! :D klockan 3 tog vi bussen mot högen :) på vägen upp höll det på att sluta i krach, bussen hadde det lite svårt att ta sig igenom den sista branta kurvan upp på högen, var ganska scary men det gick bra :)
väl uppe på våran vackra kvarntorps högen satte vi oss o kollade förbandet och korkade upp. runnd kvart över 4 trädde dileva upp på scenen. visst dileva kanske inte är världens bästa, men det var en kul grej och var mkt roligare än förväntat. väldigt tilltalande och han fick mig att fundera en del, låter fett flummigt men det är sant :) sista låten tror jag alla stog upp framför scenen :P hehe, jag fick desutom en kram av honom :O heheh! :D på bussen hem mådde jag inte allt för bra men sen när vi kom hem blev det bättre. vi ringde mamma och hon hämtade oss.
resten utav kvällen vill jag bara glömma, jag förstöde så jävla mkt. och den enda jag har att skylla är mig själv.
förlåt och tack till alla för igår.

Idag (söndag) vaknade jag upp med fet ångest.
chillade tills john kom vid halv 3 nångång, då drog jag, john, danne, brosan och elias till lokalen för att cykla som vanligt. hadde ingen lust att köra idag sp jag filmade mest, måste säga att jag är djupt imonerad utav johns senaste veckor på hojen, kul att se han lära sig så sjukt fort. nu ikväll har jag påbörjat en garage städning och så, läst på lite om bil motorer, bland annat om E85 konvertering osv. ganska intressant.
imorgon får jag dessutom vet om jag får garageplatsen i hallsberg :D Hoppar jag får den.
det var allt från mig för idag.
Ta det lungt nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0