24/8-09 - Bra dag

godafton,
denna måndag är snart slut, klockan närmar sig så smått 23:30 och jag är trött efter denna dag.
dagen var ganska bra faktist, skolan var okej och så.
idag började på på allvar i verkstaden, började vid 10 med att slipa trösklar på en FÅRRD :O
dom trösklarna behövde en uppfrächning kan man säga, fick även tsta på att lägga på boddy och känna lite på lacksprutan :) kulkul! :D nä vi va klara med forden hjälpte vi till att matta ner brandbilen vi ska måla om :)
 när jag kom hem chillade jag vid datorn en stund tills jag blev hungrig och gjorde massa pommes :D fett gott.
efter det tog jag mig ner till lokalen på johns hoj. blev inte mkt till cykla idag men det var skönt att sitta där en stun och beundras utav de andra som körde.
men det absolut bästa med denna måndag var att jag tillslut har fått den garage platts som jag önskade mig :D
är fett glad över det och börjar flytta in när jag fått nyckeln imorgon. så jävla skönt. bara att börja bygga och skapa nu :D
Nu är jag väldigt trött och ska nog ta o avrunda denna dag.
tack för idag, ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0